Aku dan Ayam

Aku x tau nk tulis ape dlm blog aku ni..dahla aku kebuntuan idea..xpela aku citer jela ape2..hehe..tkt dah nak dpat anugerah cam anugerah penyapu yg kerajaan negeri Selangor nak kasi kat PBT di negeri2nyer..bezanya kali ni kerajaan negeri adalah kak iqa.aku plak adalah PBT yg ‘bertuah’ berpeluang nak dpt anugerah seperti 2…..huhu

Semester ni, aku terlibat dengan projek pertenakan ayam bersepadu..Kumpulan aku akan menguruskan sebanyak 60 ayam bermula daripada mereka bru menetas (aym menetas tnpa mengenali ibu masing2.itulah nsb ayam..kasihan bukan..)sampai la kena sembelih,’dressing’ dan jual aym2 aku..jadi sape2 yg nak wat tmpahan bolehla hubungi aku ea….

Berbalik pada situasi aku sekarang ni..rajinla aku slalu g mlawat ayam2 aku..time kecik2 ni,sng la jg die. dah bsar2 nanti sush weyh..

(Aq ngah GERAM GILER!!! ni xda mud nk tulis pos lg…)

5 responses to this post.

  1. Posted by ieda on 16 Februari, 2009 at 11:49 pm

    slamat ke aym2 ko 2 klu ak mkn nnt?eheh..npe geram?

    redzariz : slamat ok..djamin oleh aq..ingin wat tmpahan..aq gram la..ad org 2 dgil sng..pnt aq nasihat..huhu

  2. Posted by biha on 17 Februari, 2009 at 8:13 am

    hmm..smpai jgak maksud kak iqa wat anugerah tu..huhu

    redzariz : agakla..hehe

  3. Posted by zetty89 on 17 Februari, 2009 at 12:32 pm

    yay!!! bersihkan kandang ayam!!!

    redzariz : best ape..tmbh pengalaman ok.ehe

  4. tokey…..
    ayam 80 ekor….

    redzariz : ayo..60 ekor bleh la brader..hehe..xcukup la

  5. Jgn lepas geram kat ayam2 tu sudah le..
    Tak pasal2 ada ayam yg patah tengkuk.
    Hehehehehe…

    redzariz : td kami bru lepas cull( sembelih ank aym yg x sihat..anak aym 2 bru brumur 8 hari..)

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: