Mengemas….

Hari ni aku bertekad,setelah sekian lama x mengemas disebabkan kekurangan mud dan ditambah lg ngan aura pc baru (wat guna men game jor).Aku mulakan langkah awal untuk mengemas..PC aku hidupkan laman webpress aq capai..dan papan kekunci aq jamah bagi menghasilkan enti pertama setelah hampir sebulan x mengemas laman blog ni..

Walaupun tidak rajin @ malas, tapi memandangkan bkat menghuraikan isu sudah semakin pudar dah kusam aku mengambil inisiatif untuk mengilatkannya kembali.Insyallah mulai hari ni laman wordofabsolution akan sentiasa dihiasi dengan entri2 terbaru daripada isi hati aku..OK…

SELAMAT MENGUNDI!!!

2 responses to this post.

  1. Posted by fasya on 19 Januari, 2009 at 1:29 pm

    sejak bercinta ni, blog pun bersawang…mmmmmmm…..

    redzariz : 2 yg payah bercinta ngan mesin ni…xnk lepas.huhu(bnyk games yg aq dah install dlm pc bru aq ni)

  2. Posted by ieda on 19 Januari, 2009 at 9:25 pm

    akhrnye!!!dh update blog..tp mst mud ko ni kjp je kn…huhu

    redzariz : xtau lg..bergantung..hehe

Tinggalkan Jawapan

