Aku Yang Simple!!

Aku bukanlah sekompleks seperti mana sesetengah teman-teman aku yg lain.Kadang-kadang aku naik hairan gak dengan perangai dan gaya hidup diorang yg seolah2 begitu complicated.Bukan niat di hati nak mengeji mereka,tapi biasalah fitrah manusia sentiasa tertarik dengan apa yg berlawanan dgn diri(sbb itu jugala lelaki SEJATI tertarik dgn wanita bukan dgn kaum sejenis.keh2).Maka aku pun tertarikla ngan org2 yg kompleks ni..keh2..dapat bini yg complicated pun payah gak.Banyak songeh..haha

Aku sendiri adalah orang yg simple.X memilih kedai makan,Hampir banyak aspek aku flexibel dan boleh bertoleransi,kecuali dalam aspek2 tertentu seperti tandas terutama.mmg aku agak cerewet..haha.

Tapi menjadi simplistik ni x semestinya kita x boleh mencari kepuasan diri.Banyak je benda yg menyebabkan aku puas.Tapi terpulangla¬† pada individu untuk mencari kepuasan diri.Bagi aku.akui puas bila sesuatu yg aku idamkan,dapat aku miliki..tapi aku bersifat realistik.Sasaran untuk kepuasan aku,semuanya mampu dicapai walaupun memakan sedikit masa..Malas aku nak cerita apa sasaran aku..Biarlah jadi rahsia aku sendiri.Kalau korang dah nampak sesuatu yg lain pada dr aku.Maknanya aku telah berjaya memenuhi satu daripada sasaran kepuasan hidup aku…

p:s Kajian pernah mngatakan,rakyat Malaysia terlampau mementingkan kepuasan.lantas menjadi penyumbang kepada kenaikan inflasi.(dapat waktui wat kajian untuk debat pengguna)

Tinggalkan Jawapan

