Mengapa wordpress

Hari ini merupakan tarikh agak bersejarah bagi aku..aku akan meneruskan perjuangan ‘blogging’ aku.namun kali ini arenanya berbeza.Jika sebelum ini aku menggunakan blogspot sebagai laman blog aku namun kali ini aku ingin mencuba wordpress pula.Mungkin ramai mengatakan menggunakan laman blogspot lebih baik kerana aplikasinya banyak dan penggunaanya lebih sostifikated ataupun kompleks dalam bahasa lebih mudah.namun bagiku biarla hidupku ini lebih mudah tetapi bermakna. Semoga kalian terus memberikan respon ke atas artikel-artikel hasil garapan aku.Terima kasih.

Untuk pautan ke laman blog terdahulu,boleh klik di sini

Tinggalkan Jawapan

