Exam!!

Ramai kenalan aku di UPM ni yang memulakan peperiksaan akhir mereka seminggu lalu cuma aku sahaja yang belum lagi.Seminggu aku bercuti,kini tiba pulak giliran aku untuk berasa cuak dan gementar.Esok aku akan mulakan peperiksaan akhir dan subjek terakhir aku dijangka tamat pada 7hb November..Waa hari2 terakhir lak tu.Semua orang dah balik lak tu..huhu.Apekan daya..

p:s Ini jadual exam aku

29/10-Makanan Haiwan Asas@Nutrisi

1/11- Pengenalan Asas Tanaman@PRT 3005 dan Pengenalan kepada ICT@SAK 3002

4/11-Biostatistik@Subjek Killer 1

6/11-Anatomy 2 @Subjek Killer 2

7/11-Keusahawanan Pertanian@PPT@subjek paling x menarik..

Tinggalkan Jawapan

